Vă rugăm citiți cu atenție Termenii și Condițiile ( Terms and Conditions ) prezentați mai jos înainte de a comanda/solicita orice bun sau serviciu de pe site. Prin comanda oricărui bun sau serviciu prin acest site, prin telefon sau prin aplicațiile mobile sunteți de acord să respectați acești Termeni și Condiții.
Secțiunea 1. Introducere
Noi suntem Tea Time, adresa brandului https://www.tea-time.ro, cu excepția cazului în care se prevede altfel.
Secțiunea 2. Definiții
„Acordul” este o referire la acești Termeni și Condiții, la Politica de confidențialitate, la orice formular de comandă și la instrucțiunile de plată prevăzute pentru dumneavoastră.
„Politica de confidențialitate” se referă la politica aplicată site-ului nostru , care detaliază modul în care colectează și stochează datele personale.
„Dumneavoastră”, ” al dumneavoastră”, “ale voastre”sunt trimiteri la persoana/persoanele care accesează site-ul și care comandă orice bun sau serviciu de pe site sau de pe orice alt canal oferit de "Tea Time".
“Noi”, “ ale noastre” și “Tea Time” fac referire la companie.
“Bunurile” fac referire la orice bunuri care pot fi oferite spre vânzare pe site-ul nostru.
“Serviciul” sau “Servicii” fac referire la orice serviciu care se poate furniza și solicita prin intermediul site-ului nostru.
“Restaurant asociat” este o parte terță care a fost de acord să coopereze cu compania pentru a prepara și/sau livra bunuri și servicii.
“Livrare bunuri” este o referință pentru mărfurile perisabile și pentru orice formă de serviciu de livrare și pe care restaurantele asociate le oferă și își asumă responsabilitatea deplină.
“Site-ul” face referire la website-ul nostru sau la aplicațiile noastre mobile unde oferim bunurile și serviciile noastre.
Secțiunea 3. Comenzi
Livrarea bunurilor și serviciilor achiziționate de pe acest site sunt destinate numai pentru uz personal și dumneavoastră garantați că bunurile achiziționate nu sunt pentru revânzare și că acționați în calitate de principal și nu ca agent pentru o altă parte la primirea serviciilor.
Vă rugăm să rețineți că unele din produsele noastre oferite pot fi potrivite doar pentru anumite categorii de vârstă. Trebuie să verificați că produsul pe care-l comandați este potrivit destinatarului.
Atunci când plasați o comandă pe acest site, vi se poate cere să furnizați o adresă de email și parola. Trebuie să vă asigurați că vă păstrați în siguranță combinația acestor detalii și nu oferiți aceste informații către o terță parte.
Vom lua toate măsurile rezonabile, în măsura în care ne permitem să realizăm acest lucru, pentru a păstra detaliile comenzilor dumneavoastră și securitatea plății, dar în absența neglijenței din partea noastră nu putem fi răspunzători pentru orice pierdere pe care o puteți suferi dacă un terț achiziționează accesul neautorizat la datele pe care le furnizați în momentul accesării sau comandării pe site.
Orice comandă pe care ne-o plasați este condiționată de disponibilitatea produselor, de capacitatea livrării și de acceptul nostru și al restaurantului asociat. În cazul unei comenzi online, vă vom trimite o confirmare a primirii mesajului prin email. Această confirmare email va fi produsă în mod automat, astfel veți obține confirmarea detaliilor comenzilor dumneavoastră. În cazul în care un detaliu este incorect, trebuie să ne informați imediat cu privire la acesta. Faptul că ați primit o confirmare automată nu înseamnă neapărat că fie noi sau restaurantul asociat vom fi capabili să onorăm comanda. Odată ce am trimis emailul de confirmare, vom verifica disponibilitatea și capacitatea de livrare.
În cazul în care mâncarea comandată și capacitatea de livrare sunt disponibile, restaurantul va accepta comanda și va confirma către "Tea Time". Dacă detaliile comenzii sunt corecte, comanda va fi confirmată printr-un mesaj text (SMS).
În cazul în care bunurile oferite de "Tea Time" au fost comandate, "Tea Time" va confirma valabilitatea comenzii împreună sau separat cu comanda livrată.
Mesajul de confirmare va specifica detaliile de livrare, inclusiv timpul aproximativ de livrare specificat de restaurantul asociat și confirmarea prețului de livrare a comenzii.
Dacă livrarea de comenzi nu este disponibilă sau în cazul în care nu există capacitate de livrare, vă vom înștiința printr-un mesaj text ( SMS) sau apel telefonic.
Secțiunea 4. Costuri și plăți
Orice contract pentru oferta de livrare de pe acest site este încheiat între dumneavoastră și restaurantul asociat, iar pentru furnizarea de bunuri și servicii de pe acest site este un contract între dumneavoastră și "Tea Time". Veți avea în vedere faptul că trebuie să aveți grijă la furnizarea detaliilor cu privire la comanda dumneavoastră, plus garantarea că aceste detalii sunt corecte și complete la momentul comenzii. De asemenea, trebuie să existe garanția faptului că există fonduri suficiente pentru a se face plata.
Toate prețurile listate pe site sunt corecte la momentul publicării, cu toate acestea ne rezervăm dreptul de a le modifica în viitor. Prețurile includ taxele relevante de vânzare și taxele de livrare. Ne rezervăm, de asemenea, și dreptul de a modifica produsele și serviciile disponibile spre vânzare pe site și de a opri listarea restaurantelor, bunurilor și serviciilor.
Toate prețurile listate pe site pentru livrarea comenzii de către restaurantul asociat sau de către un partener de livrare reflectă prețul restaurantului asociat și taxele terței părți partener de livrare. Ne propunem ca aceste date să le actualizăm. În cazul în care prețul listat nu este unul actual și restaurantul ne aduce la cunoștință imediat după plasarea comenzii, vă vom contacta pentru a vă informa cu privire la diferența de preț și aveți opțiunea de a renunța la comandă.
Toate prețurile listate pe site pentru bunuri și servicii de către "Tea Time" reflectă prețul la momentul includerii în listă. Ne vom propune ca aceste prețuri să le actualizăm în cazul modificărilor. Dacă prețul listat nu este curent, vă vom contacta pentru a vă informa cu privire la diferență și puteți avea opțiunea de a renunța la comandă.
Toate prețurile de livrare ale "Tea Time" sau ale furnizorilor desemnați de "Tea Time"a sunt listate pe site și sunt corecte la momentul publicării, cu toate acestea ne rezervăm dreptul de a le modifica în viitor.
Prețul total al comenzii de bunuri și servicii, inclusiv taxele de livrare și alte cheltuieli vă vor fi afișate pe site în momentul plasării comenzii. Plata integrală trebuie să se facă pentru toate bunurile expediate și pentru toate serviciile furnizate. Plata poate fi făcută în numerar sau dacă este posibil pe site, prin plată online.
Dacă alegeți plata online, plata trebuie făcută înaintea livrării comenzii. Pentru a se asigura un sistem securizat de cumpăraturi online, detaliile cardului dumneavoastră de debit/credit vor fi criptate pentru a preveni posibilitatea de a fi citite de către cineva. De asemenea, banca dumneavoastră emitentă a cardului a cărui posesor sunteți poate efectua controale de securitate și vă poate confirma plasarea comenzii.
Plațile online pentru moment nu sunt procesate, nu sunt implementate pe site.
Suprataxele transfrontaliere pot fi aplicabile.
Secțiunea 5. Livrarea
Durata livrării comenzii este aproximativă și poate varia. Comanda va fi livrată la adresa indicată de către dumneavoastră la momentul plasării comenzii.
Dacă livrarea comenzii se realizează prin restaurantul asociat sau prin partenerii săi de livrare, restaurantul asociat are responsabilitatea de a asigura livrarea comenzii în timp util.
În cazul în care livrarea se realizează prin intermediul "Tea Time" sau o parte terță a livrării care este atribuită de către "Tea Time", vom avea grijă să vă furnizăm în timp util. Nu ne asumăm răspunderea pentru orice întârziere a livrării în niciun altfel de caz.
Toate comenzile vor fi livrate de către un curier în măsură. Noi și restaurantele asociate vom depune tot efortul pentru a livra în termenul precizat, cu toate acestea, nu vom fi răspunzători pentru orice prejudiciu adus de întârzierea livrării comenzii. Dacă comanda nu este livrată în timpul estimat, vă rugăm contactați prima dată restaurantul în speță. Ne puteți contacta și pe noi prin telefon sau email și noi vom depune toate eforturile în încercarea să primiți comanda cât mai repede posibil.
În cazul întârzierii livrării, taxa de livrare nu va fi anulată și nu va fi suportată de către "Tea Time".
Toate riscurile legate de livrarea comenzii vor cădea în sarcina dumneavoastră odată cu livrarea.
În cazul neacceptării livrării comenzii la timpul pentru care se preconizează sau în imposibilitatea noastră de a livra la timpul cuvenit din cauza incapacității de a oferi instrucțiuni adecvate sau autorizări, atunci aceste comenzi vor fi considerate a fi livrate către dumneavoastră și implicit, toate riscurile și responsabilitatea în legătură cu astfel de comenzi vor fi plasate asupra dumneavoastră. Orice depozitare, asigurare sau alte costuri pe care le suportăm ca urmare a incapacității de livrare va fi responsabilitatea dumneavoastră și va trebui să ne despăgubiți integral pentru astfel de costuri.
Trebuie să vă asigurați că la momentul livrării bunurilor, inclusiv accesul în cazul în care este necesar, a fost pusă în aplicare livrarea în condiții de siguranță ale acestor mărfuri. Nu putem fi responsabili pentru nicio pagubă, cost sau cheltuială asociată acestor bunuri sau ipotezei în care acestea apar ca rezultat al incapacității de a asigura accesul adecvat sau condițiile livrării.
Restaurantele asociate se ocupă de pregătirea comenzii, de livrarea comenzii dumneavoastre la locul solicitat, de livrarea acesteia în timpul confirmat și de informarea dacă există probabilitatea nerespectării timpului de livrare estimat.
Compania și restaurantele asociate nu vor fi răspunzătoare față de dumneavoastră pentru orice pierderi, datorii, costuri, daune sau cheltuieli care decurg din livrarea cu întârziere.
Vă rugăm să aveți în vedere probabilitatea restaurantelor asociate de a nu putea onora comenzile în anumite locații. În astfel de situațiii, noi sau restaurantele asociate vă vom informa folosind datele de contact pe care ni le furnizați atunci când se face comanda și se procedează la anularea respectivei comenzi sau se asigură livrarea la o adresă alternativă.
Secțiunea 6. Anulări comenzi
În cazul anulării unei comenzi, trebuie să notificați imediat restaurantul "Tea Time" în cauză, de preferință prin telefon transmițând numărul comenzii. Dacă restaurantul "Tea Time" acceptă anularea, nu se aplică nicio taxa de anulare. Dacă restaurantul refuză anularea comenzii, din cauza faptului că livrarea a fost complet pregătită și/ sau personalul de livrare a fost deja expediat, comanda nu poate fi anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.
Putem anula un contract dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv. Vă vom anunța dacă este cazul și vă vom returna orice plată pe care ați făcut-o.
În cazul în care anularea a fost făcută în timp și în același timp restaurantul a acceptat anularea comenzii, vă vom returna sau recredita debitul dumneavoastra cu suma totală în termen de 14 zile, care include taxa de livrare inițială ( dacă este cazul ) pe care ați plătit-o pentru livrarea de bunuri și servicii.
În cazul neplăcut în care restaurantul asociat oferă un produs greșit, aveți dreptul de a respinge livrarea acelui produs și vă va fi restituită integral suma de bani pentru produsul lipsă. Dacă restaurantul asociat poate livra doar o parte a comenzii ( câteva produse pot fi indisponibile ), personalul ar trebui să vă informeze sau să vă propună un înlocuitor pentru produsul lipsă. Aveți dreptul de a refuza o livrare parțială și să obțineți rambursarea de bani a comenzii. Nu suntem responsabili pentru livrarea greșită sau parțială. În privința decontării se rezolvă direct cu restaurantul asociat.
Secțiunea 7. Informații
În cazul în care vom solicita informații de la dumneavoastră pentru a asigura livrarea bunurilor și serviciilor sunteți de acord să ne furnizați informații corecte și complete.
Dumneavoastră ne autorizați să folosim, să stocăm sau să procesăm informații personale, în scopul de a oferi livrarea bunurilor și serviciilor și pentru serviciile de marketing și în scopuri de control. Astfel se pot dezvălui anumite informații personale unor terțe părți selectate în cazul în care considerăm că serviciile acestor terțe părți pot fi de interes pentru dumneavoastă sau în cazul în care acest lucru este cerut de lege sau în scopul asigurării livrării de bunuri și servicii. Mai multe informații pot fi găsite in Politica noastră de confidențialitate.
Aveți dreptul de a solicita o copie a informațiilor personale pe care le deținem de la dumneavoastră. Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să solicitați aceste informații.
Secțiunea 8. Site-uri corelate
S-ar putea să existe un număr de linkuri pe site-ul nostru a unor site-uri terțe pe care le credem că vă pot fi de interes. Noi nu reprezentăm calitatea produselor și serviciilor furnizate de către astfel de terți și nici nu avem vreun control asupra conținutului sau disponibilității acestor site-uri și nu ne putem accepta vreo responsabilitate pentru conținutul site-urilor părților terțe sau a serviciilor sau bunurilor pe care acestea vi le oferă.
Secțiunea 9. Reclamații
Luăm foarte în serios reclamațiile și plângerile și urmărim să răspundem acestora în termen de 5 zile lucrătoare. Toate reclamațiile și plângerile trebuie adresate la adresa "office@tea-time.ro".
Secțiunea 10. Limitarea datoriilor
Responsabilitatea a fost luată pentru a se asigura că informațiile disponibile pe website sunt corecte și fără erori. Ne cerem scuze pentru eventualele erori sau omisiuni care ar putea apărea. Nu putem garanta că utilizarea site-ului va fi fără erori sau potrivit scopului în timp util, defectele vor fi corectate sau serverele sunt lipsite de viruși sau de asemenea nu putem garanta întreaga funcționalitate, acuratețea și fiabilitatea site-ului și nu oferim nicio garanție, expresă sau implicită în legatură cu îndeplinirea obiectivului sau corectitudinii.
Prin acceptarea acestor termeni de utilizare, dumneavoastră sunteți de acord să ne scutiți de orice răspundere care rezultă din utilizarea informațiillor de la terțe părți sau din utilizarea oricăreri terțe părți a website-ului sau din consumul alimentelor sau băuturilor ale unui restaurant asociat.
Nu suntem răspunzători de orice datorie față de dumneavoastră pentru furnizarea de produse și servicii decât în măsura permisă de legislația aplicată.
Nu ne asumăm răspunderea pentru eventualele întârzieri, erori, omisiuni sau pierderi de informații transmise, viruși sau alte programe distructive transmise calculatorului personal prin intermediul site-ului nostru.
Nu vom fi trași la răspundere pentru orice eșec sau întârziere în executarea serviciilor sau furnizarea produselor în cazul în care apar probleme ca urmare a oricărui act sau omisiune, care este în afara controlului nostru, precum evenimente inevitabile sau acțiuni ale părților terțe.
Dacă ne-am angajat în a furniza comenzi identice sau similare la mai mulți clienți și suntem împiedicați de la îndeplinirea în totalitate a obligațiilor noastre ca urmare a unui caz de forță majoră, ne putem decide care dintre comenzi le vom onora și în ce măsură.
Produsele comercializate de noi sunt prevăzute doar pentru uzul intern privat și al consumatorului. Prin urmare, nu ne asumăm responsabilitatea pentru orice pierdere indirectă, pierderi de date, pierderi de venituri sau profit, daune materiale sau pierderea unor terțe părți care decurge din utilizarea site-ului sau din achiziționarea oricărui produs sau serviciu oferit de noi.
Ne-am luat toate măsurile rezonabile pentru a preveni frauda pe internet și pentru a asigura că toate datele colectate de la dumneavoastră sunt stocate în siguranță pe cât posibil. Cu toate acestea, nu putem fi trași la răspundere în cazul extrem de abuz al serverelor noastre securizate sau cele ale terților.
Toate prețurile sunt în RON. TVA-ul este inclus în cazul în care este indicat.
Noi putem subcontracta orice parte sau părți din serviciile și bunurile pe care le oferim și ne atribuim orice parte sau părți din drepturile noastre în temeiul acestor termeni și condiții fără consimțământul dumneavoastră și fără vreo obligație de a vă notifica.
Noi putem modifica Termenii și Condițiile în orice moment fără o eventuală notificare.
Plata trebuie să fie făcută la momentul comenzii cu cardul de credit sau la momentul livrării, prin numerar. Imposibilitatea de a plăti la timp va conduce la anularea comenzii.
A nu se folosi niciun sistem automat sau program în legătură cu site-ul nostru.
A nu se prelua orice informație de identificare personală de pe site, a se utiliza sistemele de comunicare oferite de site-ul web în scopul solicitărilor comerciale, a se solicita pentru orice motiv, orice utilizator al site-ului sau a se publica/distribui orice voucher sau cod in legătură cu website-ul.
Termenii și condițiile împreună cu politica de confidențialitate, orice formular de plată și instrucțiunile de plata constituie întregul acord între părți. Niciun alt termen exprimat sau implicit nu ar trebui să facă parte din acest acord. În cazul unui conflict între termenii și condițiile și orice alt termen sau altă prevedere de pe site, acești termeni și condiții vor prevala.
Dacă orice termen sau condiție ale acordului nostru vor fi considerate invalide, ilegale sau inaplicabile, părțile convin ca respectivele termene sau condiții să fie eliminate, iar acordul va rămâne în vigoare fără acestea.
Acești termeni și condiții și acordul nostru vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legile din România. Părțile la prezentul regulament se supun jurisdicției exclusive ale instanțelor din România.
Nicio întârziere sau eșec din partea noastră pentru a asigura respectarea drepturilor sau a remedierilor în temeiul acordului va constitui o renunțare din partea noastră a unor astfel de drepturi sau remedieri, exceptând faptul în care derogarea este confirmată în scris.
Acești termeni și condiții și un contract (și toate obligațiile noncontractuale care decurg din sau sunt în legătură cu acestea) vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legile din România. Ambele părți se supun jurisdicției non-exclusiviste instanțelor din România. Toate relațiile, corespondența și contactele dintre părți trebuie efectuate în limba română.